About me

Pozdrav, moje ime je Benjamin, dolazim iz Sarajeva, imam 14 godina. Dobrodošli na moj teen blog, koji je posećen mom rodnom gradu - Sarajevu. Ukoliko želite možete me dodati na Facebooku : BosinanBoys Bloger. Nadam se da ćete uživati u postovima, ali ne zaboravite kommati i zabaviti se! :)

Follow by Email

četvrtak, 13. travnja 2017.

Winx Club : Pregled 5. i 6. sezone Winxa

HEJJJ LJUDI ODLUČIO SAM NAPISATI NOVI POST U OVOM POSTU ĆU VAM NAPISATI PREGLED RADNJE 5 I 6 SEZONE WINXA...DA VISE NE DULJIM SA UVODOM DA POČNEMO SA POSTOM


5.SEZONA

Nova patnja Winxsicama je Tritannus kojem Trixice pomazu da valda oceanom.Ali ovaj pod vodni svjet to je bio svjet gdje je zivjela vila Layla....Kako bi se winxice bolje snalazila pod vodom winxice pronalaze dvije nove moci  to su:HARMONIX I SIRINX



BLOMM U TRANSFORMACIJI-HARMONIX



MUSA U TRANSFORMACIJI HARMONIX



WINXSICE U TRASFORMACIJI SIRENIX




STELA U TRANSFORMACIJI SIRENIX
Harmonix je bila prva transformacija koje su winxice bile dobile u 5.sezoni,a onda malo kasnije Sirenix....meni je malo ljepša transformacija Harmonix ali to je samo moje mišljenje svako ima svoje pravo na svoje mišljenje.....dali se slazete samnom...Na kraju sezone Blomm iskoristava svoj Sirenix u želji da svoju sestru Daphne vrati u život.

6.SEZONA

 Trixsice se vraćaju i preuzimaju vlast nad Mračnim Tornjem (Oblak Kula) i udružuju se sa vjesticcom Selenom.Ona posjeduje veoma opasnu knjigu LEGENDARIJUM koja legende pretvara u stvarnost.Tjekom borbe,Winxice gube svoju moc,a mogu ih varatiti ako osvoje novu moć-BLOOMIX.


WINXICE U TRANSFORMACIJI -BLOMIX
FLORA U TRANSFORMACIJI BLOMIX
Sledeča transformacija koju ce dobiti zove se -MYUTHIX koja ce im pomoci kako da udu u svijet legendi.....
TECNA U TRANSFORMACIJI-MYUTHIX
MUSA U TRANSFORMACIJI-MYTHIX

KRAJ POSTA
Nadam se da vam se svidio ovaj moj post o winx ako vam se je svidio ostavite komich...

MALA OBAVIJEST : Izvinjavam se zbog greške na dizzu, na editoru se ne mogu dodavati slova Č,Ć,DŽ,Đ,Š , pa umjesto dobrodošli, piše dobrodoli. Hvala Arijani što me je napomeula na greškicu :) , međutim previše sam prebukiran sa učenjem, pa nemam vremena popraviti greškicu, ali ako naiđete na još neku, slobodn me napomenite :) 


BY:BosnianBoys 

Broj komentara: 8:

  1. Pozdrav, post mi se svidio, super si opisao radnju 5 i 6 sezone, u petoj sezoni mi se vise svidja transformacija Sirenix, to je ujedno uz Enchantix moja najj transformacija, a u 6 zezoni mi se svidja Bloomux dok mi iskreno Mythix i nije bas drag, mejutim Mythix mi se svidja u 2D-u i mislim da bi takav bio puno ljepsi i puno bolji, cak mozda i jedna od drazih transformacija. Toliko od mog kommicha , i ja cu uskoro napisati novi post :) pozzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav.
    Sviđa mi se post o 5 i 6 sezoni i meni je draži harmonix(ne i naj, naj mi je charmix),5 sezona mi je draža od 4, ako gledam samo 5 i 6 sezonu moj poredak transformacija bio bi ovakav Harmonix, Bloomix, Sirenix, Myihix.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dosta si sažeto opisao sezone. Mislim da je post mogao biti malo duži. Recimo, za petu si sezonu mogao opisati na koji su način Winx dobile Sirenix i Harmonix, i zašto, te si trebao spomenuti Selkie s kojima se povezuju. U petoj je sezoni zanimljivo što Winx idu kroz oceane u cijeloj Čaorobnoj dimenziji, pa si i to mogao spomenuti. Bloomix Winx nisu osvojile, već je Bloom s Winxicama podijelila svoju zmajevu vatru jer je ona jedina bila dovoljno moćna za opstanak u borbi. Mogao si malo više zaintrigirati čitatelje za sezone. Kao što sam već rekla, vrlo si sažeto to napisao, čini mi se dosta na brzinu. Ne želim napadati tvoj način pisanja, ali mislim da ne bi imalo smisla kada bih napisala da je sve savršeno, jer mislim da nije i volim biti iskrena i svojom iskrenošću doprinjeti svemu čemu mogu. Dakle, vrlo sažeto i dosta je informacija izostavljeno. Nisi spomenuo Eldoru niti kako su dobile Mythix, što je isto vrlo interesantno, niti ulogu Daphne u šestoj sezoni i putovanja Winxica po svijetu u istoj sezoni.
    Dosta sam osuđivala. Lijepo si započeo s opisivanjem, ali puno toga fali i da si još nadodao opisa post bi bio vrlo dobar. Moja omiljena od ovih transformacija je Bloomix, a po redu mi idu Bloomix, Sirenix, Harmonix, Mythix. To je sve od mene. Nadam se da ovaj komentar nije prenapastan, ali nisam željela lagati o svojemu mišljenju. Sigurna sam da će se tvoj način pisanja unaprijediti nakon nekoliko postova. Moj način pisanja je u početku bio katastrofalan i trebale su mi dvije godine da postane donekle u redu, tako da sam sigurna da ćeš nakon nekog vremena početi pisati spektakularne postove. Nadam se da će ovaj komentar na tebe dijelovati poticajno, a ne obeshrabrujuće, jer ne želim da bude takav. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komicu u sledecem postu cu ovo sve popreviti sto si mi rekla!!!POZZ

      Izbriši
  4. Hej sad tek kommam,nije me dugo bilo na blogovima nisam cak ulazila ni u svoj Xd.Super ti je post meni su od winx sezona najdraze 3 i 4 a od transformacija enchantix,5 i 6 sezona su mi se tu i tamo svidjele jer sam ocekivala da ce Layla imati vecu ulogu u 5 sezoni mada 6 mi je bila malo zanimljivija od 5 jer je dosta bilo vezano za mitologiju a ja jako obozavam mitologiju.Blog ti je odlican samo tako nastavi,ja cu mozda sad za vikend ako mi se bude dalo napisati novi post :)

    OdgovoriIzbriši