About me

Pozdrav, moje ime je Benjamin, dolazim iz Sarajeva, imam 14 godina. Dobrodošli na moj teen blog, koji je posećen mom rodnom gradu - Sarajevu. Ukoliko želite možete me dodati na Facebooku : BosinanBoys Bloger. Nadam se da ćete uživati u postovima, ali ne zaboravite kommati i zabaviti se! :)

Follow by Email

petak, 21. travnja 2017.

Upoznajte me malo bolje

Hejjj ljudi odlucio sam napisati novi post,u ovom postu cu vam se malo vise predstaviti....Prije glavong dijela posta imam jadnu obavijest da vam saopštim....sada da krenemo sa obavješću



SADA DA KRENEMO SA GLAVNIM DIJELOM POSTA :

1. Kako se zoveš?
- Moje ime je Benjamin.

2. Koliko imaš godina?
- Imam 14 godina.

3. Imaš li djevojku? - Djevojku imam.

4. Kakav si učenik?
- Ucenik sam odlican nekada znam proci i 4 ali uglevnom sam odlican.

5. Šta treniraš?
- Treniram košarku.

6. Tko ti je omiljeni pjevač?
- Ja nemam omiljenog pjevaca ali zato imam omiljenu grupu koja se zove Crvena Jabuka

7. Koji ti je omiljeni film?
- Moji omiljeni filmovi su : Titanik i Sam u kući

8. Šta vilo raditi u slobodno vrijeme?
- Slobodno vrijeme provodim tako što treniram,idem u šetnju sa djevojkom,i roditeljima.

9. Voliš li školu i učenje?
- Školu baš i ne volim.

10. Imaš li najj druga?
- Najj prijatelja imam.



11. Da li voliš imati najj druga?
- Baš ne najbolje imao sam slucajeva kada me najj prijatelj zna izvrijđati pa cak zna doci i do bitke ali bas nemam dosta iskustva sa prijateljstvom.

12. Koji ti je omiljeni predmet u školi?
- Moj omiljeni predmet je Muzička kultura (glazba)

13. Koji ti je omiljeni nogometni klub?
- Moj omiljeni klub je FC BAYERN MUNCHEN iz njmacke

14. Koji najčešće kanal gledaš?
- Najcešce gledam Nickenlodeon.

15. Imaš li kućnog ljubimca?
- Imam mačku

16. Koji ti je omiljeni crtić?
- Omiljeni crtic mi je WINX

ZAVRŠNI DIO POSTA
Nadam se da vam se sviđa post ako vam se sviđa ostavite komich...POZZZ





BY : BosnianBoys


Broj komentara: 9:

  1. Pozdrav sviđa mi se novi post :) Lijepo si se opisao, ni ja ne volim učenje xD ali isto tako najčešće prođem sa 5, ali ponekad i sa 4. Sviđaju mi se slike na postu.
    Toliko od mene za ovaj post, pozz jedva čekam novi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav!
    Sviđa mi se post, samo nerazumijem ovaj dio s obavjesti.
    Ja sam vrlo dobra učenica, odnosno prolazim s 4.
    Ne treniram ni jedan sport, ali se ponekad znam voziti biciklom ili rolati sa sestrom.
    Nemam omiljenog pjevača/čicu ni grupu jer ne slušam baš glazbu.
    Omiljeni film mi je Sumrak Saga.
    Slobodno vrijeme provodim istraživanjem na Internetu i šetnjama šumom.
    Ne volim školu.
    Nemam naj prijatelja/ljicu i ne volim ih imati.
    Omiljeni predmet su mi stručni predeti(Informatika...).
    Omiljeni nogometni klub mi je Real Madrid iz Španjolske.
    Najčešće gledam kanal RTL.
    I ja za kučnog ljubimca imam mačku.
    Omiljeni crtić mi je Winx, a omiljeni anime Another.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je što si napisao post uz pomoć kojega smo te malo bolje upoznali. Jako mi je drago što ti je omiljeni predmet u školi Glazbena kultura jer ju inače svi mrze i smatraju nepotrebnom što je meni grozno jer ja jako cijenim glazbom i jako sam zainteresirana za povijest glazbe i sve što ona nudi ljudima. Ja također živim s dvije mačke (ne volim govoriti da ih posjedujem). Ja volim školu i obrazovanje, ali ne volim neka obilježja školovanja kao što su gužva i prevelika količina ljudi u jednoj zgradi. Jako volim učiti, ali ne za školu (iako ponekad i za školu), već u slobodno vrijeme proučavam razne teme itd.. Omiljeni film mi je The exorcist, Winx filmovi, Control, Maleficent, Strava u Ulici Brijestova itd...Neću više odgovarati na pitanja jer bi se komentar isuviše odužio, tako da je ovo sve za sad.Oh, i da, kakva obavijest? Uopće nisi napisao ništa o obavijesti koju si na početku spomenuo... Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav.
    Sviđa mi se novi dizz, ljepo prikazuje dolazak ljeta i savršeno spaja grafiku animea i crtiča to jest winxa i animea.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav :) izvini sto nisam ranije kommao dizz, dizz novi je zbilja ljetnji i prekrasan, vedrih boja, sto mi se posebno svidja, bas kao sto je Marina spomenula super spaja grafiku Winxa i Animea. Pozz jedva cekam novi post :)

    OdgovoriIzbriši