About me

Pozdrav, moje ime je Benjamin, dolazim iz Sarajeva, imam 14 godina. Dobrodošli na moj teen blog, koji je posećen mom rodnom gradu - Sarajevu. Ukoliko želite možete me dodati na Facebooku : BosinanBoys Bloger. Nadam se da ćete uživati u postovima, ali ne zaboravite kommati i zabaviti se! :)

Follow by Email

četvrtak, 6. travnja 2017.

Dobrodošlica : Uvod u moj blog

Hej ljudi odlučio sam napisati novi post, u ovome post ću vam se malo bolje prodstaviti i napisati planove za blog. Da više ne duljim krenimo s postom.



Moje ime je Benjamin,sa bloga CARTOONS LAND greškom sam zaboravio šifru bloga pa sam onda bio primoran da otvorim novi blog....nadam se da ce vam se ovaj blog svidjeti....sada cu vam dati listu stvari koje ce staviti na ovaj blog:
1.Napravit cu novi dizz
2.Stavit cu nove gadjete,ht-malove,ankete i dosta novih stvari koje ce vas oduseviti 
3.Redovno cu svima komati postove
Na slika koje cu staviti u nastavku bice vam pojasnjeno o kojim temama cu pisati i ceticima









BY:BosnianBoys


Broj komentara: 6:

  1. Sviđa mi se post volim winx, animee i crtiče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, žao mi je što si morao otvoriti novi blog, ali mi je drago što nisi odustao od bloga. Post i dizz su super, jeedva čekam novi post :) obavijeti me kada napišeš. Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago što si otvorio novi blog i jedva čekam novi post. Imaš malenu greškicu u tekstu na dizajnu (umjesto dobrodošli piše dobrodoli) pa to ispravi, ali inače mi se i dizajn i sve jako dopada i, kao što već rekoh, jedva čekam novi članak. (:

    OdgovoriIzbriši